PROJEKTOVÝ MANAŽER provozního informačního systému
Náplň práce:
- Spolupráce při výběru, specifikaci a implementaci informačního systému pro odpady (dále jen IS)
- Příprava a koordinace prací při implementaci a spouštění systému na provozovně odpadového hospodářství, později na ostatních provozech společnosti
- Příprava a koordinace pasportizace odpadových nádob včetně tzv. čipování nádob v terénu
- Vedení pracovních čet pracovníků označujících nádoby
- Trvalá podpora a spolupráce s mistry provozoven používajících IS
Profil kandidáta:
- SŠ elektrotechnického, strojního či IT zaměření
- Praxe ve vedení pracovních skupin
- Praxe v IT výhodou
- Praxe v oblasti odpadů výhodou
- Řidičský průkaz sk. B podmínkou
- Znalost MS Office podmínkou
- Ideální uchazeč je člověk se znalostí chodu a organizace provozu (průmyslového, stavebního či jiného), se zkušeností s vedením kolektivu lidí. Důležitá je znalost a orientace v prostředí výpočetní techniky, počítačových periferií a SW. Projektový manažer bude součástí týmu, který informační systém připravuje, od zadání veřejné zakázky, přes vstupní analýzu, implementaci systému až po jeho spuštění na jednotlivých provozech. Dále bude hlavní osobou, organizující čipování odpadových nádob a po plném spuštění systému bude osobu poskytující podporu v oblasti IS všem provozům.
Naše nabídka:
- samostatná a odpovědná práce ve stabilní městské společnosti
- Mzda dle výkonosti 40.000 Kč – 50.000 Kč (průměrná měsíční mzda)
- zaměstnanecké benefity vyplývající z kolektivní smlouvy (stravenky v nominální hodnotě 150 Kč - 28kč hradí zaměstnanec, telefon, sickdays)
- plný pracovní úvazek (37,5 h. týdně), možnost pružné pracovní doby, pracovní poměr je možno na začátku sjednat jako částečný
- 25 dnů dovolené
- možnost průběžného vzdělávání
- místo výkonu práce Olomouc
- Nástup možný ihned
- Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
V případě zájmu vyplňte formulář zde, nebo zašlete svůj životopis na email:prace@tsmo.cz